Re: Pytanie o CDRy (raczej nie debianowe ;))

On Sun, 22 Dec 2002 12:35:03 +0100
Bartlomiej Krajewski <bartek@kozanostra.org> napisał(a):

> Z mojego doświadczenia wynika, że najlepsze są AZO - żaden taki Verbatim
> jeszcze mi nie padł. W sześcioletnim Philipsie (zielony barwnik, złoto)
> zaczęły powstawać dziurki. Odmówiły także współpracy niebieskie Memorexy
> i Samsungi.

Ale tutaj sa jakies wartosci odpowiednio wypisane w normach - z tym ze nie
znalazlem w sieci (moze by w color bookach pisalo - jak bede mial wiecej czasu
to poszukam). Ogolnie to co nagrywarka pisze (czytajac ATIP) przy
Phathalocyanine:
----
ATIP info from disk:
  Indicated writing power: 7
  Disk sub type: Medium Type A, low Beta category (A-) (2)
Disk type:    Short strategy type (Phthalocyanine or similar)
---
A dwa pozostale Cyanine i AZO sa Long strategy type (czyli powinny trzymac
troche dluzej)

Phathlocyanine sa niebieskawosrebrne lub zlote
Cynanine/AZO - mocno niebieski lub zielony,

Ogolnie np na plytkach nie widzialem napisu jakiego materialu uzyto do ich
zrobienia (trzeba otworzyc) - i tez nie pisze kto je produkowal - tylko marka
jest.

Interesuje mnie jeszcze linijka odnosnie "Disk sub type" (od tego zalezy moc
lasera - nie wiem czy bezposrednio) - czy mozna uznac ze A lub B sa "lepsze".

Moze ktos zna odpowiedzi na te pytania ;))

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)