Re: Pytanie o CDRy (raczej nie debianowe ;))

On Sun, Dec 22, 2002 at 11:46:51AM +0100, Adrian Siemieniak wrote:

[...]
> Pytanie: wiem ze papier przeslanial kawalek przezroczystej czsci po wewnetrzej i
> zewnetrzej stronie plytki - czy to TO czy cos innego (w sensie czy CDk cos tam
> sobie sprawdz, kalibruje laser lub jakies inne dziwo).

Moim zdaniem papier zmienił wyważenie płyty - środek masy się
przesunął, przez co mogło nią "rzucać" przy dużych obrotach.

> Pytanie 2 (nie zwiazane): jaka jest zywotnosc chemiczno/fizyczna (nie
> uszkodznia) poszczegolnych nosinkow (policyanine, cyianine i AZO - pisane bardzo
> z glowy) ;))

Z mojego doświadczenia wynika, że najlepsze są AZO - żaden taki Verbatim
jeszcze mi nie padł. W sześcioletnim Philipsie (zielony barwnik, złoto)
zaczęły powstawać dziurki. Odmówiły także współpracy niebieskie Memorexy
i Samsungi.

--
Bartłomiej Krajewski / bartek@kozanostra.org / bartlomiej@krajewski.org