Re: Skanowanie portow

> Ja tez ;-)

A ja pokaze, ze jednak potrafie zapanowac nad soba i juz nie odpisze na zaden
list w tej dyskusji, chocby nie wiadomo co sie dzialo ;)

> Jesli chcesz, to porownajmy to do sklepu, gdzie tez masz drzwi i okna
> i chyba bedziesz zdziwiony jak ktos w nocy bedzie sprawdzal czy firma
> jest jeszcze czynna.

To tez jest zle porownanie, nawet jesli to sklep calodobowy :P

Nie chcialbym sie jednak wdawac w jakies metafory, bo to nie o to tu chodzi. Na
poczatku tej dyskusji ktos zadal pytanie czy skanowanie jest nielegalne. Z
wiedzy jaka posiadam wynika, ze obecnie obowiazujace w Polsce prawo go nie
zabrania. Kwestia po co ktos robi skan jest tematem na osobna dyskusje, na
ktora nie mam w tej chwili ani czasu, ani ochoty.

Milego dnia bez skanow :)

P.