Re: Skanowanie portow

On Mon, 18 Nov 2002, Pawel Kowalski wrote:

> Przepraszam ..... może jestem głupi, ale jakoś nie widze analogii pomiędzy
> sklepem a portami serwera, bugami itd itd.
Czym różni się rozglądanie się po półkach od rozglądania się po portach?
I to i to pozwala się zorientować co jest dostępne.
Jakimi bugami? Rozmawiamy o skanowaniu, a nie wykorzystywaniu dziur.

> Jest cos takiego co się śmiesznie nazywa - prewencja.
> Dzieki temu i ja i moja przyszła żona spimy spokojnie, bo nie strace pracy
> przez zignorowanie kogos "bo może się tylko rozglądał"
Ta ideologia była i u nas, i jej reprezentacja też nazywała się
prewencja. "Dzieki bogu" już mamy to za sobą...

JA