Re: Skanowanie portow

On Mon, 18 Nov 2002, Wojtek Piecek wrote:

> Powtarzam - jak chcesz sprawdzac w samochodzie ktory nei ma zadnych
> fistaszkow oznaczajacych zamkniety/otwarty?
Nie sprawdzam. Skaonwanie to jest patrzenie czy drzwi nie są otwarte
na oścież.

> Otwieranie portu _jest_ naciskaniem klamki.
Nie jest, próbowanie exploitu jest.

> Nie wiem, nie czytam wszystkich strona na swiecie.
Też dobrze, ale aby uzyskać informację o hostach, na przykład o ilość
jednocześnie włączonych też trzeba sieć przeskanować. Albo chociażby
sprawdzić procentowe udziały różnych OSów.

> Przeciez po to masz telewizor na wystawie, gdzie tutaj wkrecasz te
> testowanie czy drzwi zamkniete?
No właśnie: sam wystawiam go na wystawę zdając sobie sprawę że będą
go oglądali i z góry się na to godzę. I przechodnie patrzący na ten
wystawiony pzezemnie telewizor nie są złodziejami. A jeśli ich tak
nazwiesz oskarżą cię o zniewagę.

JA