Re: Kompilacja nowego jądra.

On Fri, Oct 25, 2002 at 10:39:38PM +0200, Mikołaj Menke wrote:
> Właśnie spróbowałem. Efekt jest taki, że wystartował mi system na innym
> kernelu 2.4.18-686. Niestety ciągle są problemy. Po pierwsze nowy kernel
> powiesił się już dwa razy.

To bardzo dziwne, może przyczyna była gdzie indziej? W końcu był on
kompilowany przez speców z Debiana, no i jest to wersja zoptymalizowana
dla i686, a o ile wiem masz tam właśnie jakiegoś PII czy Celerona.

> Po drugie co zrobić żeby nowy kernel był z
> tymi opcjami, które ja chcę?

On ma praktycznie _wszystkie_ opcje dostępne w kernelu, skompilowane
w większości jako moduły. Musisz je po prostu załadować, np. dopisując
w /etc/modules.

> Po trzecie jak powrócić do tego
> najstarszego działającego z płytki? Czy można apt-get remove
> kernel-image-2.4.18-686?

Jeśli miałeś domyślne wpisy w lilo.conf, to Twój poprzedni kernel
powinien być dostępny pod etykietą LinuxOLD. Wówczas apt-get remove
powinno zadziałać. Jeśli jednak coś grzebałeś ręcznie, to niestety musisz
sam zadbać o pozostawienie sobie furtki na wypadek nie zadziałania kernela.

Wanted