Re: Kompilacja nowego jądra.

On Sat, Oct 26, 2002 at 08:03:31PM +0200, Mirek Grochowski wrote:

> Ze sie tak wtrace, kiedys tez preferowalem, duze mozliwosci itd, ale kilka
> razy zwiecil mi maszyn przy przelaczaniu konsoli graficznej na tekstowa i
> odwrotnie. Od tego czasu nic nie preferuje :))

Znaczy z X do konsoli i z powrotem? Czasem owszem, bywają problemy, ale
to też kwestia rozsądnego testowania pakietu i ustawienia optymalnych
wartości w konfigu. Wiem, że pakiet jest stary i chyba już niemodny, ale
dla mnie działa on znacznie szybciej niż fb.

Wanted

--
Windows 2000: A reliable comprehensive and integrated operating system
              platform delivering seamless interoperability, scalability,