Kompilacja nowego jądra.

Po moich wielu problemach oraz próbach jego rozwiązania skontaktowałem się z jakimś kolesiem. I co? On stwierdził, że to wina Debiana, bo mu się partycje nie montują na nowym jądrze i wogóle wszystko się sypie. Ja tam nie wiem, ale mi się zdaje, że coś chyba kręcił,chociaż u mnie to podobnie wygląda. Zatem zapytam tylko po to żeby rozwiać wszelkie wątpliwości: czy komuś udało się skompilować DZIAŁAJĄCE jądro? Nie kręćcie kółek na czole bo tonący brzytwy się chwyta... Teraz jeszcze spróbuję ostateczny test i jeśli to się nie powiedzie, to już nie wierzę, że uda mi się skompilować nowe jądro i chyba zaprzestanę dalszych prób - mam nadzieję, że się powiedzie!

--
http://www.miki.z.pl
miki@z.pl