Re: Kompilacja nowego jądra.

On Thu, Oct 24, 2002 at 07:16:18PM +0200, Mikołaj Menke wrote:
> A no problem w tym co wałkuję już od dłuższego czasu na liście. Niestety
> dotychczas nikt mi nie jest w stanie pomóc, a liczba kombinacji jakie
> przeprowadziłem idzie w dziesiątki. Wygląda to tak, że kompiluję nowe
> jądro 2.4.18 bądź 2.4.19. Metody albo tradycyjna albo robię paczkę .deb.

No witaj,
Problem zaiste trudny, ale też ciekawy.
Kilka pytań:
- czy próbowałeś oryginalnego kernela (mam na myśli paczkę
  z już skompilowanym) z Debiana woody/sid? Chodzi np.
  o kernel-image-2.4.18-686.
  Ma on wkompilowaną obsługę HPT i initrd, dlatego musisz nieco zmodyfikować
  lilo.conf, aby uaktywnić initrd (powie o tym w trakcie instalacji paczki).
- jaki konkretnie kernel działa Ci na tym systemie -- wiem, że z płytek
  Debiana, ale jaka wersja?
- czy kernel działający jest na tej samym dysku i partycji co ten
  nie działający?

Na priv podeślij jeszcze:
- lspci,
- dmesg zrobiony na działającym kernelu,
- cat /proc/interrupts.

Wanted
--
Windows 2000: A reliable comprehensive and integrated operating system
              platform delivering seamless interoperability, scalability,