Re: X window i wolny komp

> Aż obadam wersje 1.2.6 lokalnie (brak netu w domu) bo jakoś poprzednie
> wersje potrafiły zaślimaczyć przy wczytywaniu 5 stron jednocześnie.

Przed chwila uaktualnilem swojego debianka do stanu unstable
i tam juz mam 1.2.6 - pozyjemy zobaczymy ;)

> polecam zapoznać się z sylpheed-claws - po dwóch dniach nie będziesz
> chciał wracać do vanilla sylpheed ;)

Troche sie nie orientuje, poniewaz sylpheed sciagnalem dopiero dzisiaj
(jaka jest roznica miedzy poszczegolnymi wersjami?).
Troche denerwujacy sylpheed jest fakt, ze tworzac dwa konta (w programie),
jedno moje, drugie na listy dysk., sciagal mi poczte do jednego folderu.
Pomoglo utworzenie nowego katalogu i w opcjach podanie, ze tam ma sciagac
pocztez grup dysk., jest to troche srednie, ale dziala szybko i pewnie, a to najwazniejsze.

pozdr

SKula