Re: X window i wolny komp

On Tue, Sep 24, 2002 at 01:08:24PM +0200, SKula wrote:
> On Tue, 24 Sep 2002 12:47:07 +0200
> Andrzej Dalasinski <yanek@kis.p.lodz.pl> wrote:

Umknęły mi poprzednie maile ;)

> [...]

pine nie jest zbyt memory-friendly i lubi ją połykać ;)

> Galeon jest naprawde bardzo szybki, a tab'y przelaczaja sie bardzo plynnie ;).

Aż obadam wersje 1.2.6 lokalnie (brak netu w domu) bo jakoś poprzednie
wersje potrafiły zaślimaczyć przy wczytywaniu 5 stron jednocześnie.

> dla x'ow). Obecnie mam u siebie sylpheed. Calkiem przyjemny, bardzo szybki

polecam zapoznać się z sylpheed-claws - po dwóch dniach nie będziesz
chciał wracać do vanilla sylpheed ;)

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl