Re: problem z dzwiekiem i sterami nvidii

On 24 Sep 2002, Daniel Kukula wrote:

> heh teraz to dokladnie tak dziala ze przy starcie jak sie odpala xdm to
> wywala
> NVRM: AGPGART: freed 16 pages - i tak 4 razy ( do tego monitor 4 razy
> strzela :) i 4 razy miga znaczek nvidii - a potem jak sie zalogowuje
> jako root i odpalam startx albo xdm to normalnie sie wlancza !!

chmm, a akceleracja dziala (glxgears, powinno robic przynajmniej kilkaset
klatek na sekunde)?
Dziwnosc. Juz z ciekawosci spytam, masz w jajku obsluge /dev/agpgart?
Jesli masz sproboj to wywalic. Nie viem czy to cos zmini.
Jesli chodzi o NVIDIA_GLX to nigdzie tego nie trzeba dodawac, po prostu
trzeba skompilowac.

--
mirek