Re: X window i wolny komp

On Tue, 24 Sep 2002 12:47:07 +0200
Andrzej Dalasinski <yanek@kis.p.lodz.pl> wrote:

> a moze mutt? :))
> pzdr

Aktualnie testuje galeona i musze powiedziec, ze jestem mile zaskoczony,
jest szybszy i poprawniej wyswietla javascript (niz mozilla - czasami jak
nie doczytala do konca strony to nie chciala odpalac...).
Galeon jest naprawde bardzo szybki, a tab'y przelaczaja sie bardzo plynnie ;).

Natomiast odnosnie poczty to na razie testuje (chodzi mi o jakiegos klienta
dla x'ow). Obecnie mam u siebie sylpheed. Calkiem przyjemny, bardzo szybki
obsluga ssl i innych poprzebnych rzeczy.

pozdr

SKula