Re: Slides του χτεσινού workshop

V13 wrote:

> Se poios akribos shmeio toy keimenoy poy ekanes quote blepeis na anaferomai se
> esena?
Ωραία λοιπον, αν θεωρεί ο οποισδήποτε ότι μια άδεια χρήσης, περιορίζει
τις ελευθερίες του, μπορεί να επικοινωνήσει με τον εκάστοτε κάτοχο ή
κατόχους της πνευματικής ιδιοκτήσιας εξηγώντας του τι ακριβώς θέλει να
κάνει και ζητώντας του μια εναλλακτική άδεια χρήσης.

Για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας όμως, επειδή η συζήτηση
ξεκίνησε από τα συγκεκριμένα, δικά μου, slides, λέω και ρητά ότι αν εσύ
θες να τα κάνεις κάτι που δεν σε αφήνει η GPL, στείλε μου για να το δούμε.

Όσο για το γενικό θεμα, γιατί GPL για documentation, α) σου είπα έναν
απλό, και σύμφωνο με την άδεια, τρόπο ώστε να μην εμποδίζεται η
ευχρηστία, β) σε παραμπέμπω στο ψήφισμα 001/2006[1] του σώματος του
Debian Project[1] περί GFDL, το οποίο, μεταξύ άλλων, αναφέρει:

=====
(C1) As a consequence, other licenses should be investigated; generally
it is probably simplest to choose either the GNU General Public License
(for a copyleft license) or the BSD or MIT licenses (for a non-copyleft
license).
=====
(C2) For this reason, we encourage documentation authors to license
their works (or dual-license, together with the GFDL) under the same
terms as the software they refer to, or any of the traditional free
software licenses like the GPL or the BSD license.
=====

> Tha protimoysa na min ksanamiliseis pote me ayto to yfos (san ths parapano
> protisasis) se ayth th lista, alla tha arkesto kai sto na min ksanapantiseis
> me antistoixo yfos se diko moy mail.
Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς σε προσβάλλει αλλά συγγνώμη παρ' όλ' αυτά.

Λέω, απλά, ότι γινόμαστε γραφικοί (προσοχη στο Α' πληθυντικό) να
ασχολούμαστε τόσο χρόνο και τόσα mails με την άδεια χρήσης κάποιων
slides που είναι σε έκταση μικρότερα και από την ίδια την GPL.

Η άδεια επιλέχθηκε για λόγους αρχής και συνήθειας -- λες και θα ασκήσω
αγωγή εναντίον σου αν την παραβιάσεις!

Πραγματικά δεν αξίζει να το κουράζουμε τόσο.

Φαίδων

1: http://www.debian.org/vote/2006/vote_001