Re: debian packaging sections

πού καλή κίνηση Σεραφείμ! Θα κάνω την μετάφραση του οδηγού.
Ακόμα καλλίτερα σκέφτομαι ότι θα μπορούσαμε να μαζέψουμε σε
ένα HOWTO που να είναι διαθέσιμο και έντυπα όλο το σχετικό
ενημερωτικό υλικό για να διατεθεί σε όσους παρακολουθήσουν
το workshop. Μπορώ να το αναλάβω, όποιος θέλει να βοηθήσει
ακόμα καλλίτερα.

Συμφωνώ επίσης ότι καλό θα ήταν κανείς να κάνει μια προεργασία
αλλά πρέπει οι εμπειρότεροι της λίστας να καταλάβουν ότι η λίστα έχει
(και θα έλεγα κυρίως) λιγότερο έμπειρους χρήστες οι οποίοι πραγματικά
αποθαρρύνονται από την τεχνική γλώσσα των εγχειριδίων που απευθύνονται σε
developer ή wannabe developer. Αυτό πρέπει να ληφθεί οπωσδήποτε υπόψιν στη
διαμόρφωση του "ύφους" του workshop. Πιθανόν για πιο προχωρημένους
χρήστες να υπάρχει ένα ξεχωριστό section αλλά νομίζω πως η κύρια
φροντίδα πρέπει να είναι σε παιδιά που θέλουν να ξεκινήσουν τώρα
τη διαδικασία και άρα να ενθαρρυνθούν.

PS> κάτι οργανωτικό (για σένα μάλλον Αλέξιε): η υποδομή για το
workshop θα είναι στη φροντίδα της ΕΕΛ/ΛΑΚ; θα πρέπει να κάνουμε
κάτι εμείς; για τι διάρκεια μιλάμε;

believed to be clean.