Re: workshop debian packaging

On Mon, May 18, 2009 at 11:23:35PM +0300, Alexios Zavras wrote [edited]:
> [...]

ΙΜΗΟ τα νέα πακέτα είναι χαμηλότερης προτεραιότητας σε σχέση με QA uploads
(bringing up to date an orphaned package) επειδή:

- το να ξεκινήσει κανείς από το μηδέν είναι πολύ πιο δύσκολο από το να κάνει
  μια μικρή (αλλά χρήσιμη) αλλαγή σ'ένα υπάρχων πακέτο
- ένα one-off QA upload είναι χρήσιμο, ενώ ένα one-off νέο πακέτο καταλήγει να
  είναι ακόμη ένα unmaintained πακέτο

Διαφωνώ -- θεωρητικά κάποιος μπορεί να μάθει τα πάντα μόνος του, αλλά αυτό δεν
σημαίνει ότι δεν είναι χρήσιμο ένα hand-holding session. Αντί να μαθαίνουμε
όλοι ξεχωριστά με τον δύσκολο τρόπο (ανακαλύπτοντας μόνοι μας), μπορούμε να
μαζευτούμε όλοι μαζί κ να επωφεληθούμε από κάποιον πιο έμπειρο.

Αυτό που με ενοχλεί προσωπικά είναι ένα workshop που καταλήγει να είναι
παρουσίαση, αντί να δίνονται μερικές γενικές κατευθύνσεις για μερικά λεπτά
στην αρχή κ μετά ο καθένας να κάνει κάτι πρακτικό.

> για παράδειγμα: τι στο καλό συμβαίνει με τα sections ?
> δε λέω, ίσως νά'ναι κάπου μέσα γραμμένο,

debian policy, sect 2.4 :)

(είναι ψιλο-ξεπερασμένα πάντως, κ θα καταργηθούν μόλις γίνει επίσημο το
debtags)

-S