Re: workshop debian packaging

On Monday 18 May 2009, Alexios Zavras wrote:

> θέλω να φτιάξω ένα πακέτο που να έχει το vim.
> έχω το vim-src.tar.gz.  τι κάνω;

Δε χρειάζεσαι workshop για να το μάθεις αυτό. Το workshop θα το
χρειαζόσουν αν έλεγες ότι θα ήθελες κάποιος να σε πάρει από το χεράκι
και να σου κάνει μια μικρή εισαγωγή.

Εν ολίγοις, πρέπει να γίνεις developer. Δηλαδή να μάθεις να έχεις άπειρη
υπομονή και να μάθεις να χρησιμοποιείς πάνω από όλα το Google και το
internet με πιο κατάλληλους και optimal τρόπους.
Με βάση αυτά, η μικρή εισαγωγή θα ήταν να κάνω εγώ την αναζήτηση και να
σου πετάξω χύμα τα URLs. Από εκεί και πέρα, δεν είναι δα και rocket
science :-)

http://www.debian.org/doc/devel-manuals
http://www.debian.org/doc/
http://www.ibm.com/developerworks/linux/library/l-debpkg.html