Re: workshop debian packaging

Thanos Kyritsis wrote [edited]:

> Δε χρειάζεσαι workshop για να το μάθεις αυτό. Το workshop θα το
> χρειαζόσουν αν έλεγες ότι θα ήθελες κάποιος να σε πάρει από το χεράκι
> και να σου κάνει μια μικρή εισαγωγή.
> Εν ολίγοις, πρέπει να γίνεις developer. Δηλαδή να μάθεις να έχεις άπειρη
> υπομονή και να μάθεις να χρησιμοποιείς πάνω από όλα το Google και το
> internet με πιο κατάλληλους και optimal τρόπους.
> Με βάση αυτά, η μικρή εισαγωγή θα ήταν να κάνω εγώ την αναζήτηση και να
> σου πετάξω χύμα τα URLs.

στα νιάτα μου τά'χα διαβάσει αυτά.
προτιμώ ένα workshop με κάποιον που τα ξέρει
και τα μεταδίδει καλύτερα και απαντάει σε ερωτήσεις,
παρά να τα ξαναδιαβάσω.
γιαυτό είναι τα συνέδρια, για να παίρνεις μαζεμένες πληροφορίες.
αλλιώς θα ανταλάσσαμε όλοι links :-)

για παράδειγμα: τι στο καλό συμβαίνει με τα sections ?
δε λέω, ίσως νά'ναι κάπου μέσα γραμμένο,
αλλά θυμάμαι την απορία μου παλιά... που δε λύθηκε.

--
-- zvr --