Re: Λογικά δεν είναι flame - xgreek και hyphenation στο XeTeX

Λοιπόν νομίζω ότι εντόπισα το πρόβλημα. Αν και η παράμετρος TEXMFLOCAL
στο αρχείο /etc/texmf/texmf.cnf (που είναι το κύριο αρχείο ρύθμισης του
TEX) δηλώνεται ως:

% A place for local additions to a "standard" texmf tree.
% This tree is not used for local configuration maintained by
% texconfig, it uses TEXMFCONFIG below.
TEXMFLOCAL = /usr/local/share/texmf

το texconfig θέλει τα τοπικά αρχεία όχι απλά κάτω από το
/usr/local/share/texmf αλλά κάτω από το

/usr/local/share/texmf/tex

Το δικό μου setup είναι όντως έτσι και διαπιστώνω-από το output του
fmtutil-sys --byfmt xelatex-ότι αλλάζοντας το  /usr/local/share/texmf/tex
σε /usr/local/share/texmf/mytex ή οτιδήποτε άλλο το TeX χάνει τα "αυγά και
τα πασχάλια"! Νομίζω ότι κάνοντας αυτό θα είσαι ΟΚ.