Λογικά δεν είναι flame - xgreek και hyphenation στο XeTeX

Έχει προσπαθήσει κανείς να χρησιμοποιήσει το XeTeX? [πακέτα
texlive-xetex, texlive-lang-greek, texlive-latex-base,
texlive-latex-recommended]. Και αν το έχει κάνει ας μου πει πως
χρησιμοποιεί το Ηyphenation, αν το κάνει. Προσπαθώ αρκετά αλλά δεν το
βλέπω να ανταποκρίνεται. Καταρχήν λείπει το CTAN πακέτο xgreek.
Υπάρχει bug report
http://www.mail-archive.com/debian-bugs-dist@lists.debian.org/msg414008.html αλλά φαίνεται πως δεν είναι "σοβαρό" πρόβλημα(Ας μην γίνει flame για του τι είναι σοβαρό πρόβλημα please).

Παρά το bug, υπάρχει ένας (και μερικοί ακόμα από κάτω)οδηγός
http://forum.hellug.gr/index.php?topic=388.0 για το πως θα το κάνομε να
παίξει, όμως δεν δουλεύει ούτε system-wide κάτω από τον
κατάλογο /usr/share/texmf/ ούτε κάτω από τον /usr/share/texmf-texlive/

Είμαι καινούριος στο LaTeX και μπορεί να κάνω κάτι λάθος. Αλλά δεν είναι
δυνατόν να bootάρω FreeBSD για να γράψω XeTeX(Αυτό κάνω μέχρι τώρα).

--
Χουτουρίδης Χρήστος