Re: Λογικά δεν είναι flame - xgreek και hyphenation στο XeTeX

On Tue, 2009-10-13 at 13:53 +0300, galaxico wrote:
> Προσωπικά έχω εγκαταστήσει το xgreek και τα
> παραπάνω στον τοπικό μου κατάλογο /usr/local/share/texmf/tex και κάνω
> recompile τα Latex format με fmtutil-sys (--all για όλα τα format ή
> --byfmt xelatex μόνο για το xelatex.)
> Τέλος θα πρέπει να προσαρμόσει κανείς το
> /etc/texmf/language.d/10texlive-lang-greek.cnf αν θέλει να χρησιμοποιήσει
> το hyphenation από τα πακέτα που ανέφερα παραπάνω. Το δικό μου είναι το εξής:

> ibycus          ibyhyph.tex
> %greek          xu-grphyph4.tex
> %=polygreek
> %monogreek      xu-grmhyph4.tex
> [...]

Χμμμ... Μάλλον δεν είμαι τόσο έξυπνος όσο πιστεύει αυτή η λίστα. Δεν
ξέρω πως κατάφερα να κάνω τέτοια εικόνα. Ευχαριστώ βέβαια πάρα πολύ για
τον κόπο σου.
Αυτά που αναφέρεις (τουλάχιστον μόνα τους πάνω από μια απλή εγκατάσταση
του texlive) δεν παίζουν ή είμαι τόσο CTOKOC και δεν τα καταλαβαίνω.
(Σημ.Φουσέκη: Γιατί μάλλον περνάω ταβανόπροκες).

Μετά την
- αλλαγή του /etc/texmf/language.d/10texlive-lang-greek.cnf
- αντιγραφή του xgreek.sty στο /usr/local/share/texmf/tex/
- # fmtutil-sys --all

Τα πράγματα συνεχίζουν να μην λειτουργούν. To xgreek.sty εξακολουθεί να
είναι "άγνωστο" αρχείο για το xelatex. Μήπως πρέπει να τα ξηλώσω όλα και
να το κάνω compile με το χέρι; Και όταν μετά από 3 χρόνια καταφέρω να το
δουλέψω να μην θυμάμαι φυσικά τι κείμενο ήθελα να γράψω;

--
Χουτουρίδης Χρήστος