Re: Debian versus Mandrake

Em Sáb, 2002-08-17 às 13:11, Almotasim escreveu:

> Si tu as la réf exacte je suis preneur, c'est très intéressant!
>
> Salutations,
>
> Almo

Stallman a dit:

"The Linux sources themselves have an even more serious problem with
non-free software: they actually contain some. Quite a few device
drivers contain series of numbers that represent firmware programs to be
installed in the device. These programs are not free software. A few
numbers to be deposited into device registers are one thing; a
substantial program in binary is another.(...)"

dans: http://www.gnu.org/philosophy/linux-gnu-freedom.html

La situation est très, très grave. Nous pouvons observer
l'agrandissement du nombre de personnes qui ne comprissent pas la
filosofie du LL. Voir Sun et le StarOffice 6. Quel est la difference
avec Microsoft?

Salut

Henry

(Pardonnez mes erreurs d'ortografie, etc. Pourriez vous les corriger
dans votre réponse? Merci)