Re: Tapaaminen Helsingissä?

Tapio Lehtonen <tale@iki.fi> writes:

> Minulle kelpaa torstaina kello 19.00, voidaan aloittaa vaikka Colden
> Starissa mutta olisi hyvä päästä johonkin paikkaan mistä saa ruokaa
> koska olen kyllä nälkäinen tuohon aikaan illasta.
>
> Onko Colden Star siis makkaratalossa?

 Joo, Golden Star on... nimenomaan vastapäätä rautatieaseman pääovia.

 Tuossa Samin kanssa juttelin, ja todettiin että huominen on ihan hyvä
 päivä. Suunnistetaan siitä sitten jonnekkin syömään.

 Jos joku on tulossa myöhemmin, minut saa ainakin kiinni numerosta
 040-5560074.

 Toivon mukaan huomenna on sää vähän parempi. Ei tuossa mitään, mutta
 tuo vaakatasossa vastaan tuleva räntä sotkee lasit alta aikayksikön.

                          -j