Re: Tapaaminen Helsingissä.

On Sun, Mar 03, 2002 at 03:29:34PM +0200, Sami Haahtinen wrote:
> [...]

Eikös Hotelli Vaakuna ole Sokos Hotelli Rautatientorin länsireunalla?
Siinä kai on se 10th Floor -ravintola. Sehän olisi kohtalaisen
keskeisellä paikallakin.

Keskiviikko sopisi minulle paremmin kuin torstai, torstaisin on
vakiokokousaika mutten ole vielä varma onko tällä viikolla.

Leppävaaraan City Bamboo -ravintolaan pääsisi helposti
paikallisjunalla. Jos ei muuta paikkaa ehdoteta niin kelpaako City
Bamboo?

--
Tapio Lehtonen
Tapio.Lehtonen@IKI.FI