Re: Tapaaminen Helsingiss?.

On Sun, Mar 03, 2002 at 06:35:33PM +0200, Tapio Lehtonen wrote:

> Eik?s Hotelli Vaakuna ole Sokos Hotelli Rautatientorin l?nsireunalla?
> Siin? kai on se 10th Floor -ravintola. Seh?n olisi kohtalaisen
> keskeisell? paikallakin.

Jups, ainkiakin tuosta ikkunasta tuo rautatie-asema näkyy.

> Keskiviikko sopisi minulle paremmin kuin torstai, torstaisin on
> vakiokokousaika mutten ole viel? varma onko t?ll? viikolla.

No toistaiseksi nuo molemmat illat ovat avoinna, ja jos nyt tuosta ohi
sattuu illalla juoksemaan, kannattaa vaikkas ilmoitella..

> Lepp?vaaraan City Bamboo -ravintolaan p??sisi helposti
> paikallisjunalla. Jos ei muuta paikkaa ehdoteta niin kelpaako City
> Bamboo?

tässä kun ei liiemmin ole helsingistä tietoa, minulle tuo city bamboo ei
sano mitään. ja mielelläni en mihinkään kauas haluaisi lähteä
seikkailemaankaan.. mutta jos ohjeet ovat hyvät, mikäs siinä

Sami

--
			  -< Sami Haahtinen >-
      -[ Is it still a bug, if we have learned to live with it? ]-