Re: ssh naar Linux computer achter "router"

Op 25-02-17 om 18:11 schreef Geert Stappers:

> Misschien is mijn probleem ook wel: Welk package maakt het makkelijk om
> aan de Alice kant de juiste zaken klaar te zetten voor reverse SSH?

Naar zoiets ben ik al lang op zoek, het is er volgens mij nog niet.

Maar, ik zou het best willen maken. Ik denk dan aan een bash-script, een
item in het start-menu en een simpele gui via iets als Zenity.
Het lijkt me dat ik dat wel kan.

Mijn package-kennis is wel te mager, maar toevallig was ik er net mee
bezig dat te verbeteren ;-)