Re: nouveau vs nvidia in combinatie met GTX 950M

Hoi Diderik en anderen,

Op 21-11-15 om 15:24 schreef Diederik de Haas:

> No offence, maar dit is in het algemeen (al) onzin

Waarom?  Normaal worden packages geupload naar unstable, alleen als dat
problemen geeft of kan geven, wordt experimental gebruikt. Uiteraard
zijn er allerlei soorten problemen, en soms zijn die "helemaal niet
erg". Wat er hier aan de hand is weet ik niet, en daarom zeg ik ook: "is
soms een teken".

> en in dit geval weet ik zelfs waarom het onzin is.
>
> De driver versie die nu in experimental zit zal naar unstable gaan zodra een
> aantal pakketten zijn gemigreerd naar testing.

Dat kan inderdaad best zo zijn. Weet je toevallig op welke pakketten
gewacht wordt?

Hij staat daar al wel een paar weken, terwijl packages vrij snel naar
testing gemigreerd worden.