Re: dmesg segfault error meldingen

Paul van der Vlis schreef op vr 30-05-2014 om 12:52 [+0200]:

> Inderdaad. En ook niet bij de "proposed updates":
> http://ftp.debian.org/debian/dists/stable-proposed-updates/
> Dus het komt waarschijnlijk ook niet in de volgende point-release.
>
> Zie ook:
> https://wiki.debian.org/StableProposedUpdates
>
> Waarschijnlijk vond men het probleem "niet erg genoeg" om te repareren
> in stable.

Daar zit wel wat in! Als Debian-gebruiker zou je bijvoorbeeld eerst in
https://packages.debian.org/wheezy/gnome-session,
http://www.freedesktop.org/software/colord/faq.html en
de .xsession-errors-file in je home-dir kunnen rondsnuffelen voordat
je de moed opgeeft. Ik heb zo'n lichtgroen vermoeden dat je de segfault
meldingen weg kunt krijgen door de configuratie van Gnome via
de gnome-session-manager of de gnome-color-manager aan te passen. :-)

Ik zag gisteren al een paar foutmeldingen in .xsession-errors staan die
in de richting van configuratiefouten in DBus lijken te wijzen.

Vriendelijke groeten,
Jan-Rens.