Re: voicemail in voip-website van xs4all niet te beluisteren

Op 19-12-14 om 15:14 schreef Frank Voncken:

> Aha, ik lees in de betreffende website dat in plaats van quicktime
> plugin gnome-mplayer en gecko-mediaplayer nodig zijn. Dat werkt wel,
> voor een deel tenminste, letterlijk, zie bijlage. Alleen het bovenste
> deel van de balk is zichtbaar (??)

> Ingesteld in voip-selfcare van xs4all. Nu wachten op het eerstkomende
> voicemail-bericht!

> Daar houdt mijn vrouw er niet van...

> Interessant. Is deze dan beter van voip-selfcare van xs4all? Omdat
> Fritzbox dichter bij de bron is?

De voicemail bij XS4all is zinvol voor als je niet bereikbaar bent omdat
je internet het niet doet.

Ik gebruik ze zelf allebei, met als voorkeur de Fritzbox. Deze doet het
goed en heeft veel mogelijkheden.
In combinatie met een telefoon van AVM werkt het helemaal mooi, zoiets:
http://www.callvoip.nl/product_info.php?products_id=630
Nadeel is dat het wel allemaal erg closed-source is, daarom wil ik nog
altijd naar wat anders.

> Goed plan! Ik zal daar eens rondneuzen. Inmiddels "Pan" newsreader
> geïnstalleerd,

Ik gebruik Icedove, dat is een mailclient die ook news kan. Ik vind
Icedove (=rebranded Mozilla Thunderbird) wat prettiger dan Evolution
(wat jij gebruikt).

> newszilla.xs4all.nl ingevoerd (volgens xs4all is dit nog
> experimenteel),

Ik gebruik "news.xs4all.nl" en dat is niet experimenteel. Geen idee wat
newszilla is.

> en ja, ik zie héél véél nieuwsgroepen, waaronder een
> aantal van xs4all. He, ik zie jouw post in de nieuwsgroep xs4all.voip :-)

;-)

Tip:  Kijk ook eens op de newsserver van gmane (news.gmane.org). Daar
staan talloze mailinglijsten die je via een newsreader kunt lezen, en in
vele kun je ook posten. Heeft als voordeel dat je je er niet op hoeft te
abonneren.