Re: voicemail in voip-website van xs4all niet te beluisteren

Op 19-12-14 om 13:23 schreef Frank Voncken:
> Beste Debian-gebruikers,
>
> Wie van jullie is geabonneerd bij xs4all? Ik zoek naar een oplossing
> voor het volgende probleem: ik hoor niks als ik op het afspelen van een
> voicemail in https://voip-selfcare.xs4all.nl aanklik, op het speaker
> icoontje. En ik krijg een zwart balkje in grijs veld te zien, zie
> bijlage. Het gaat hier om een .wav bestand -
> https://www.xs4all.nl/klantenservice/bellen/voicemail-werking
>
> XS4all raadt in een e-mail aan om mplayer te installeren (voor windows
> een plugin van Quicktime). Dat werkt helaas niet. Ik heb ook audacious
> [...]

Ik heb het ook eens geprobeerd, maar in de beschikbare tijd lukte het
mij niet. Maar misschien heb je hier iets aan:
https://support.mozilla.org/en-US/kb/quicktime-plugin-play-audio-and-video

Ik heb verder een paar alternatieven:

- stel de boel zo in dat er een e-mail wordt verstuurd. Die kun je wel
simpel afluisteren.

- luister de voicemail af via een telefoon, dat lukt wel.

- gebruik de telefoonbeantwoorder van XS4all niet, maar gebruik de
voicemail in de Fritzbox (die je gratis van XS4all krijgt).
Deze kan ook e-mail versturen.

Overweeg deze vraag ook in een nieuwsgroep van XS4all te stellen als je
er niet uit komt. Er lopen daar kundige mensen rond.