voicemail in voip-website van xs4all niet te beluisteren

Beste Debian-gebruikers,

Wie van jullie is geabonneerd bij xs4all? Ik zoek naar een oplossing voor het volgende probleem: ik hoor niks als ik op het afspelen van een voicemail in https://voip-selfcare.xs4all.nl aanklik, op het speaker icoontje. En ik krijg een zwart balkje in grijs veld te zien, zie bijlage. Het gaat hier om een .wav bestand - https://www.xs4all.nl/klantenservice/bellen/voicemail-werking

XS4all raadt in een e-mail aan om mplayer te installeren (voor windows een plugin van Quicktime). Dat werkt helaas niet. Ik heb ook audacious geïnstalleerd, noppes. Er ontbreekt kennelijk nog iets, maar wat?

Overigens gebruik ik jessie, gnome 3.14.

Frank