Kalenderoplossing?

Hallo allemaal,

Graag zou ik op mijn debian server een kalender bijhouden die ik zowel vanaf mijn iphone, vanaf het werk (Windows met alleen webtoegang), als vanaf mijn Mac en linux desktops thuis kan inzien en beheren. Om eerlijk te zijn duizelt het mij een beetje wat de verschillende protocollen zijn en de ondersteuning ervoor in de diverse mail- en calendar clients.

Heeft iemand nuttige suggesties voor mij waar ik het beste naar kan kijken?

Bij voorbaat hartelijk dank!

Remco