Re: Meer dan vier computers na "router"

Op 20091107 om 16:07 schreef oneman:
> [...]

Gelukt!

Ik denk dat het een elektrisch probleem is geweest of zo.
(collisiondetects die helemaal misgaan, is wat ik mij voorstel)

Dat deed inderdaad de truuk!

Dat is wat ze "transparant" noemen.

De bridge dient als een soort scheidingstransformator.
( http://nl.wikipedia.org/wiki/Scheidingstransformator )

<knip/>

Dat zou ik geen bridging noemen. Het doet mij denken aan "PPtP".

<knip/>

> Eens, een complexere oplossing geeft meer mogelijkheden, maar vraagt ook
> meer van je wil om te leren. Anderzijds, wie voor Debian Linux kiest
> heeft meestal ook een behoefte aan het uitbreiden van z'n kennis.

Techniek moet toegangelijk zijn,
dan is het te begrijpen, toe te passen en verder te ontwikkelen.

Enfin, met het package bridge-utils is het gelukt, ik kan mijn ding weer
doen. En mijn vrees dat ik veeel tijd kwijt zou zijn met switch
protocolen was onterecht.

> Peter

Dank voor het meedenken