Re: Package builden na vertaling

On Mon, Sep 07, 2009 at 10:13:11AM +0200, Paul van der Vlis wrote:

> Er stond:
> ---------
> clean:
>         dh_testdir
>         dh_testroot
>         rm -f build-stamp
>
>         # Add here commands to clean up after the build process.
>         $(MAKE) distclean
>         rm -f config.sub config.guess
>
>         dh_clean
>
> Begrijp ik het goed dat ik de "$(MAKE) distclean" moet disablen?

Disablen is een groot woord, maar er een minteken voor zetten is zeker
wel een goed idee. Alternatief:

[ -f Makefile ] && $(MAKE) distclean

In elk geval wil je geen distclean als het ding al gedistclean'ed is,
want dat werkt niet.

--
The biometric identification system at the gates of the CIA headquarters
works because there's a guard with a large gun making sure no one is