Re: Package builden na vertaling

Paul van der Vlis schreef:

> Ha, daarmee kom ik inderdaad een stuk verder.  Ik liep nog vast op
> verscchillende missende development packages, en nu op mijn eigen .po
> file: nl.po:595: regeleindeteken IN een tekenreeks

Na het corrigeren van mijn fout in het .po file, is het builden nu
gelukt. Is er nog een andere manier om fouten in .po files te checken?

En hoe zit dat met fouten in .ts files (kde)?
Er was me verteld dit met qt4-linguist te doen, maar dat pakket vond ik
niet (in Debian). Dus ik heb het nu in editor gedaan.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/