Re: Package builden na vertaling

Geert Stappers schreef:
> [...]
>>> make[1]: *** No rule to make target `distclean'.  Stop.
>
> Euh, die foutmelding heeft niets .po of ander vertaalwerk te maken.

Inderdaad, de foutmelding treed ook op zonder mijn .po file.
Sorry, had ik moeten melden.

> Begin eens zonder wijzigingen.
>
> Nog een advies: tijdens de ontwikkelfase
>  i.p.v. "dpkg-buildpackage -rfakeroot"  "fakeroot debian/rules binary"

Wat is het voordeel?

Daar staat alleen een Makefile.in.in.

> De directory po/  zal goed zijn,
> maar of Makefile.am de juist is, betwijfel ik.
>
> En helaas heeft de original poster het niet nodig gevonden om een URL aan
> te leveren van de .orig.tar.gz en de .diff.gz

Ik had niet verwacht dat er iemand zou zijn die er zoveel moeite in zou
willen steken, maar dit is de URL:
deb x2go.obviously-nice.de/deb/ lenny main

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/