Re: iptables og kernemoduler

Andreas:

Er du sød og sende dine kommentarer til maillisten i stedet for
direkte til mig? Der er jo ingen andre, der kan se, hvad vi snakker om :
-(

Mvh Kai

Hej Andreas.

Næh, jeg kan heller ikke forstå at det skulle være et problem. Det
eneste, jeg kan forestille mig er, at programmet /sbin/iptables fyrer
en systemkommando af, (f.eks. 'insmod ip_tables') for lige at sikre
sig, at kernen kan det den skal. Både iptables og kernesource er fra
etch/main.

Du har ret i anvendelsen: Jeg har en lille Lex computer (VIA CPU,
<10W
forbrug, 3 netkort) som skal have ansvaret for at holde bl.a. en
Vista-
belemret maskine i kort snor. Jeg fornemmer, at det er nødvendigt...!

Tak for svaret!
Kai