iptables og kernemoduler

Hej folkens.

Jeg har et problem med at sætte en firewall op. Når jeg kører
/sbin/iptables aborterer programmet med begrundelsen, at modulet
'ip_tables' ikke findes. Det har programmet for så vidt ret i - al
netfilter kode er nemlig kompileret fast ind i min selvbyggede kerne.

Er det virkeligt nødvendigt at hente sourcen til iptables og kompilere
den bare fordi man har ændret kernens konfig?

Det modarbejder lissom ideen med kernemoduler...

Mvh.
Kai Olsen