Re: iptables og kernemoduler

Kai Olsen skrev:

> Jeg har en lille Lex computer (VIA CPU, <10W forbrug, 3 netkort)

Jeg har ingen gode ideer til hvordan du kommer videre med dit konkrete
problem (og må indrømme at jeg orker heller ikke rigtigt at fejlsøge
mærkelige kernekompileringer - og vurderer en modulfri kerne som
"mærkelig").

Men hvis du er interesseret, kan du abonnere på de kerner jeg løbende
kompilerer, baseret på nyeste officielle Debian-kerner, men med et sæt
begrænsede tilretninger - bl.a. kerner optimeret til hhv. C3 og de nyere
C3-II:

http://debian.jones.dk/ etch kernels boot

http://debian.jones.dk/ sid kernels boot

Der er to forkellige områder. "kernels" er Linux-kerner og
ekstra-moduler, "boot" er hjælperutiner til opstarten - bl.a. nyeste
yaird backported og tilrettet en smule til etch.

I øjeblikket ligger pakkerne på en meget langsom Internet-forbindelse,
så hav lidt tålmodighed. Planen er at flytte det til en hurtigere
forbindelse - men jeg venter til den nuværende forbindelse også bliver
hurtigere, da der ligger 4-5 GB tilrettede pakker som alle skal flyttes
samtidigt.

 - Jonas

--
* Jonas Smedegaard - idealist og Internet-arkitekt
* Tlf.: +45 40843136  Website: http://dr.jones.dk/

 - Enden er nær: http://www.shibumi.org/eoti.htm