Re: Gnome 2.4

Søren Boll Overgaard <boll@debian.org> writes:

> Hvis nogen fornøjer sig med at prøve at opgradere vil jeg da gerne høre
> om det virker. Personligt tør jeg ikke risikere en ødelagt
> Gnome-installation.

Kylling. Jeg har haft en ødelagt libc-installation den sidste
månedstid på en af mine ikke-centrale maskiner. Desvære er det den jeg
plejer at lave alt mit debianarbejde på.

--
 Peter Makholm     |     Sit back and watch the messages. This is actually
 peter@makholm.net |     more important than one might think as there is a