Re: (løst?) video afspilning med xine og mplayer hakker og bruger meget cpu

On Sunday 14 September 2003 22:10, Anders Ellenshøj Andersen wrote:

> Nope.. Samme resultat med kerne 2.4.22. Hvad faaaen er det for noget hø??

Sidste nyt: Skift fra 24 til 16 bpp nedsætter cpu forbruget betragteligt.
Synes dog det burde kunne køre med 24 bpp.. :­/

Nå men hvis jeg husker rigtigt, så kørte jeg også 16 bpp før
geninstalleringen, og det kan da være der var en grund til dette.. :)

Anders

--
This email was generated using KMail from KDE 3.1.3 on Debian GNU/Linux