Re: Gnome 2.4

man, 2003-09-15 kl. 09:34 skrev Peter Makholm:

> Kylling. Jeg har haft en ødelagt libc-installation den sidste
> månedstid på en af mine ikke-centrale maskiner. Desvære er det den jeg
> plejer at lave alt mit debianarbejde på.

Det endte så faktisk også med at jeg kastede mig ud i opgraderingen.

Jeg havde blot glemt at gnome2.4 afhænger af Xfree4.3, hvorfor jeg måtte
ty til experimental, og opgradere i omegnen af alle x-relaterede pakker
i samme omgang.

Indtil videre ser alting (minus auto-hiding paneler) ud til at virke
efter hensigten. Miraklernes tid er ikke forbi.

--
Søren O.                                            ,''`.
                                                   : :' :