Re: Gnome 2.4

Hej,

fre, 2003-09-12 kl. 13:18 skrev Henrik Brink:

> Er der nogen der har en anelse om hvornår Gnome 2.4 kommer i unstable, eller
> får sit eget repository (måske en bedre løsning)??
>
> Jeg har bygget Garnome-versionen, men så har jeg ikke lige debians fordele, og
> dem savner jeg!
>
> Men jeg går ud fra at det kommer på www.apt-get.org når det er... eller hvor?

Der er nu uofficielle Debian-pakker tilgængelige.
Detaljer findes på
http://lists.debian.org/debian-gtk-gnome/2003/debian-gtk-gnome-200309/msg00228.html
Hvis nogen fornøjer sig med at prøve at opgradere vil jeg da gerne høre
om det virker. Personligt tør jeg ikke risikere en ødelagt
Gnome-installation.

--
Søren O.                                            ,''`.
                                                   : :' :