Re: Accents

Bones, no hi ha cap diferencia en la sortida de setxkbmap -query entre
la primera sessio i la segona:

setxkbmap -query
rules:      evdev
model:      pc105
layout:     es
variant:    cat

per`o si que m'he quedat sense accents: `a `e

Salutacions
Jordi

El dc 03 de 07 de 2019 a les 21:20 +0200, en/na Ernest Adrogué va
escriure: