Re: Accents

__________
El 3/7/19 a les 8:37, Orestes Mas ha escrit:
> El 2/7/19 a les 17:07, Jordi ha escrit:

> A mi això em passa de tant en tant en un dels ordinadors que tinc, i amb
> algunes aplicacions concretes. Ara no puc ser més precís perquè no ho
> tinc davant, he fet alguna actualització i no he verificat si encara
> passa. El més curiós és que si canviava el focus a una altra aplicació i
> després tornava a la que tenia el problema, aleshores ja tornava a
> funcionar correctament.
>
> No he investigat més perquè el problema no és massa freqüent i amb el
> "workaround" aquest ja vaig tirant.

En el teu cas és claríssim que es tracta de la gestió de distribució de
teclat, que actua definida per aplicació. És una característica que se
sol configurar amb l'eina que permet canviar de distribució de teclat
«al vol»; cada escriptori té la seva.

Adjunto el programet corrector que vaig esmentar l'altre dia.
Si cal que el posi al dia m'ho dieu.
S'instal·la així:
$ chmod +x maintain-xkb.sh
$ sudo ./maintain-xkb.sh install
$ ./maintain-xkb.sh install

A la següent sessió es tracta d'habilitar el «Mantenir XKB layout» de
les aplicacions d'inici de l'escriptori.