Re: GNOME 3: com evitar-lo?

LMDE és una bona distro (si no et fa res instal·lar alguns paquets
no-lliures) basada en "rolling releases" de Debian testing. De totes
maneres sembla que en un futur no gaire llunyà es passaran a GNOME3, o
sigui que és qüestió de temps. Jo l'he fet servir amb XFCE i va força bé.

salut,
^dj

On 11/11/2011 01:19 PM, Xavi Viader wrote:
> Hola,
> després de poder llegir l'article que proposa en David potser li hauré
> de fer una ullada a linuxmint (vist en un dels comentaris).
>
> xavi
>

> El 10 de novembre de 2011 23:56, David Jacovkis <david@freeknowledge.eu
> <mailto:david@freeknowledge.eu>> ha escrit:

> (...)
>
> Personalment estic d'acord, però entenc que si una distro vol oferir un
> look&feel uniforme per a la majoria de programes d'escriptori, la millor
> manera és que tots facin servir els recursos proporcionats per un mateix
> [...]

- --
To UNSUBSCRIBE, email to
debian-user-catalan-REQUEST@lists.debian.org
<mailto:debian-user-catalan-REQUEST@lists.debian.org>
Archive: [🔎] 4EBC5698.2030401@freeknowledge.eu">http://lists.debian.org/[🔎] 4EBC5698.2030401@freeknowledge.eu

- --
David Jacovkis                  Free Knowledge Institute
IM/VoIP/phone on request    "Unlocking the knowledge society"
41.4532, 2.0441                  http://freeknowledge.eu