Re: GNOME 3: com evitar-lo?

En Roger Lino diu:
Així doncs he decidit tornar a provar el Gnome 3 -el clàssic, òbviament, i he descobert que amb un parell (o una desena potser) de canvis en la configuració tot torna a ser com abans. Em va sobtar molt al principi que no es pogués modificar el gnome-panel, però arrel del correu de l'Orestes he pensat "No pot ser que hagin eliminat tota opció de configuració". Efectivament, no podia ser.

Roger, podries estalviar-nos feina si ens expliques el que has fet.

Jo encara no l'he instal·lat el G3, el que si he fet son proves amb l'XFCE i no em desagrada.
Al synaptic ja hi apareix el G3, però amb l'aptitude i fent un safe-upgrade no me l'ha instal·lat encara. Al gestor d'actualitzacions de moment no m'hi apareix.
Suposo que faré la prova aviat. però aquest cap de setmana toca barallar-se amb uns discs LVM2 que vaig convertir a ext4 per provar i pensant-me que havia còpiat tot el contingut i resulta que no era així, i em vaig carregar uns quants documents.
Ho provaré amb l'R-Studio a veure que tal.