Re: Problemes amb nfs

A l'escola també tinc problemes amb el servei nfs, autenticació ldap i
muntatge dels homes amb autofs, fins no fa massa funcionava
correctament i de sobte algun dia amb alguna actualització de
seguretat de Lenny la cosa va començar a donar problemes ...

Missatges al syslog sobre lockd i statd i quan vaig fer una prova amb
nfsv4 tampoc es va arreglar, demà si puc seré més explicit al
respecte.

Solidaritat :)

El 25 / març / 2009 00:03, Leopold Palomo Avellaneda
<leo@alaxarxa.net> ha escrit: