Re: --SPAM--::Re: Fwd: Re: Bloqueig de determinats programes

A aquestes alçades ja no tinc clar si estàs a etch o a lenny. Jo començaria per posar un sources.list endreçat i fer upgrade per deixar tots els paquets a la versió que toca. Assumint que estiguis a lenny, seria una cosa així:

deb http://ftp.caliu.cat/debian/ lenny main contrib non-free

deb http://security.debian.org/ lenny/updates main contrib non-free

#

# deb http://www.debian-multimedia.org lenny main

# deb http://people.debian.org/~andreas/debian wine main

# deb file:/home/daniel/Desktop/Descàrregues lenny/updates main

Si això et deixa el sistema en condicions, després ja aniràs afegint repositoris extres.

Per cert: no sé que és el "lenny-proposed-updates" que tens a la teva configuració, suposo que no cal però si a algú li sona, que avisi.

--

### Jordi Funollet

### http://www.terraquis.net