Re: Problemes amb nfs

A Dijous 26 Març 2009, Jaume Timoneda va escriure:

>   Hola Leo,

>   Crec que és un canvi en els 'defaults' en /etc/exports del servidor:
>
>   man exports
>
>   Etch: rw	Allow the client to modify files and directories.
>  		This is the default
>   Lenny:rw	Allow both read and write  requests  on  this  NFS volume.
>  		The default is to disallow any request which changes the
> 		filesystem.
>
>   No sé quines altres opcions hi tens, però recomano una repassada
>   general.

Bones Jaume,

gràcies. Tinc específicament rw. El que passa és que el servidor té ldap i
sospito que el mapeig de uid i gid no està funcionant (ldap funciona a
mitges) i aquí m'està donant problemes.

Ara, m'acabo d'adonar que posant

/opt/cseguretat         jargon.upc.es(rw,sync,no_subtree_check,no_root_squash)

el no_root_squash m'ha ajudat a que funcioni en part.

Gràcies, igualment, alguna recomanació/comentari respecte nfs4?

Leo